Wednesday, September 5, 2007

الله يسامحــــــك ياللي فبالــىىىىى

الله يسامحك ياللي فبالىىى
التاج دا لسه جيلي حالاااا من الاخ عمر او دكتور كول صاحب مدونه بأدن في مالطه
نبدأ علي بركــــــه الله
اسمك؟
ضحي
سنك؟
هوا صحيح عدي ال 21 بس بردوا هفضل متمسكه بموقفي واقول 21 سنه لمده
عشر سنين قدام :p
برجك؟
حوتـــــــه..وبالصيني..نمرة
مجال دراستك؟
حاجه كدا بيسموها طب...تقريبا يعني
أصل أنا وخداها منازل
أسم مدونتك؟
يا سيدي أمسح النظاره وهتلاقيها فوق أهيه
NaMElESS
لماذا اخترته وماهي نيتك من اختياره؟
متهيألي هوا باين أني كنت محتاره اوي في أسم
وكمان كنت بدور علي اسم ميكنش محدد
بصراحه مكنتش حطه فبالي اني ادي لحد اللينك أصلا
كنت حبه اني اعملها ليا انا بس.خصوصا بعد مزهقت
من مدونتي القديمه وكان أسمها ظفر مسنون وغيرتها بعد
كدا لمتيجي نخاف..استنوا استنوا متدوروش
انا مسحتها خلاص :p :d
صورتك الرمزيه في المدونه بتعبر عن أيه؟
ببساطه it's me
دي صورتي وحده صحبتي خدتهالي ونا كنت في التمرين
وركبتلي عليها صوره حصان بيجري
ديما بتقولي عمرك مبتتهدي أبدا يا دودو :d
هل فكرت في أغلاق مدونتك؟ والسبب؟
الحمدلله لسه والسبب اني قفلت القديمه خلاص
أيه رد فعلك لو حد قل أدبه في التعليق؟
أذا كان تطاول في الرأي اكيد هحترمه واحاول ارد عليه
بمنطق بحيث يحرج من نفسه ومن اللي عمله أنما بقي لو تطاول
بالالفاظ همسح التعليق لأن الشخص دا هيكون أقل من اني أرد عليه
احم..احم..دا طبعا عشان الكاميرات...بعد كدا هجيب الاي بي بتاعه
وادمرلوا كل حاجتووووووو..نيـــهعهعهعهعهعههعهعهعههع
بهزر طبعا
أسوأ مدونه؟
لحد دلوقتي اعتبرها بتاعتي
هيحصل أيه للايميل لما تموت؟؟
أكيد محدش هيعمله اكتفيشن وهيتقفل..بس تصدقوا انكم فكرتوني بحاجه مهمه جدا
انا ديما بوصي ماما تعمل ايه فحاجتي وهدومي لما أموت..بس عمري مفكرت
فممتلكاتي الاكترونيه زي مبيقولوا..
أديت الباسورد لحد قبل كدا؟
كتيــــــــــــــــــر
السفر بالنسبه لي؟؟
أوكسجين نقي جدااااااااااااا
ال mood بتاعك أيه؟
مجنونـــــــــه
متبصووش كدا دول الناس اللي اعرفهم بيقولولي كدا
ولونهم بيقعدوا يقولوا متزعليش احنا مش قصدنا نشتم
بس أكيد كل دا هبل لان اكيد بردوا مش قصدهم يمدحوني مثلا
بتعملي أيه فأوقات فراغك؟؟
معنديـــــــــش ومتهيألي لو عندي اكيد مش هعمل فيه حاجه
أصل ناس كتير بتفتكر ان وقت الفراغ دا مثلا الوقت المخصص للهوايات
بس أنا رأيي ان وقت الهوايات دا حاجه اساسيه مش فراغ ولا حاجه
الأكله المفضله؟
ياااااااه كتير زي المسقعه.ورق العنب.الايس كريم والشوكولااااااا طبعا
الصفات اللي أخدتها من والدي؟
الشكل,الهدوء.او البرود زي مماما بتقولي..هههههههههههه
ااه وكمان الاسراف الي حد ما وحب السفر
الصفات اللي أخدتها من والدتي؟؟
للاسف كوووووووووووول حاجه ماعدا الشكل
روح القياده والاعتماد علي النفس
أكتر ست حاجات بكرهم؟
العجز,المرض.النفـــــــــــــاق,الشمس,الخيانه
وكمان الاستهتار
لماذا دخلت عالم التدوين من الاساس؟
هاااا؟؟؟؟؟
أحلي جمله قيلت في وصف مدونتك؟
ربنا يكرمك ويوفقك
أهم التعليقات بالنسبه لك؟
اكيد كل تعليقات اصحابي لان دول اكتر ناس بحرص علي رأيهم
أحلي بوست كتبته؟
ملكش فيالسياسه؟ كدااااب,..عفواا
أفضل مدونه قرأتها؟
عايزه اتجوز
أفضل بوست قريته؟
كان في نفس المدونه اسمه كيف تصطادين عريسا..
لالالاالالا متفهموش غلط..دي ثقافه عامه يعني
الشغل بالنسبه لك؟
لو قعدت فاضيه ....هختفي..لحد مكون شغلي الشاغل وهوا بيتي وأسرتي
الانترنت بالنسبه لك؟
أيشي خياااااااال يا ناس..بيساعدني كتير جدا اني انجز حاجات كتير
فوقت صغير وخصوصا شغلي في الاذاعه اللي التحقت بيه من فتره صغيره
أكتر صديق بتحبه؟
ميمو
تمرري التاج دا لمين؟
ليسرا الهواري

3 comments:

Dr cool said...

إيشي خيال يا ناس

إيه الإجابات دي

تقريباً أنا أشارك أصدقائك نفس وجهة نظرهم فيكي

بس لازم تجاوبي على التاج الأولاني

أنا مررت لك التاجين يا دكتورة

بلاش حركات الدكاترة دي

icehearted..gurl said...

ايه دا ايه دا؟؟؟؟؟ بتشارك أصداقئي وجهه نظرهم من ناحيه ايه بظبط؟؟؟؟

انا اتجننت خلاااااااااااااااااااااص؟؟؟

عااااااااااااااااااااااااااااااااا...مفيش يعني منني رجا؟؟؟

عاااااااااااااااااااااااااااااااا

Anonymous said...

هااااااااااااى دودو انا جييييييييييت


دووورت عليكى لحد ما جبتك بس ايه ياعم الاجابات الدبلوماسية دى

وااااااايت روووووووووووز